Thursday 22 March 2007

Sluimerend naar m'n laatste dag toe zien te werken....

Met af en toe een paracetamol maar weer achter m'n kiezen te hebben hou ik mij staande en vraag ook om Kracht van mijn Heiland om de dagen door te komen... De 29e heb ik als laatste dag bepaalt om zo de vrouwelijke local workers toch bij te staan want een aantal zijn zwanger en een ding begrijp ik sowieso niet in nederland is dit uit den boze. Daarmee wil ik zeggen als ik zie in wat voor fase bepaalde vrouwen dan zitten mbt hun zwangerschap en nog steeds blijven werken. Tilliften hebben ze hier niet of een enkeling maar waar in het gebouw...? Het komt dus op puur fysieke kracht aan om de gehandicapten op alle mogelijke manieren te helpen ik weet hoe dit in elkaar zit......

Het zit me gewoon niet mee hoe het "WEER" in combinatie met andere factoren zo'n aanslag op mijn lichaam hebben gepleegd.. Zelf mijn amerikaanse zuster in de Here heeft hier last van gehad alleen gaat het nu wat beter met haar en ze denkt dat het te maken heeft met een bepaalde allergie (in de lucht?) die bacterien ontwikkelen die de luchtwegen aantasten.. zelfs een aantal residents loopt hiermee.

Ik heb nog een andere veronderstelling dat dit gewoon te maken heb met de gebouwen op zich, men heeft een soort aircondioning in elk gebouw dus met heaters aan de muur (een soort elektrische verwarming) die bij koude dagen aangaat en of het nou warm of koud is buiten de deuren staan steeds tegen elkaar open en worden gewoonweg niet goed dicht gedaan. Ook met de residents wordt dan niet echt rekening gehouden.... Triest soms die nonchalance zeg ik maar...

No comments: