Thursday 29 March 2007

Du Du een bijzondere resident;

Du Du is een van de residents uit de oudere groep waar ik in de middag meewerkt, hij is al in de 40 en het grappige is in het begin toen ik daar pas ging werken een aantal local workers en de casemanager van toen zei dat Du Du iets van z'n vader in mij zag als hij hem een bezoekje bracht... Meestal ging de vader van Du Du even met hem een wandelingtje maken en streek dan neer bij een van de vele bankjes op het complex om zoon lief even iets lekkers te geven... Dit was en is een tradionele gang van zaken als hij op bezoek kwam al jaren....

De lengte, het postuur etc. van z'n vader zit blijkbaar ook een beetje in mij zodat Du Du weet als hij met mij even op stap ging en we ergens even gingen zitten dan was het meestal gelijk; Abba, Abba (papa) bla bla....maar een tegenvaller voor hem was dan wel even dat ik geen lekkernijen bij me had....

Du Du heeft ook z'n rustige momenten zodat je geen kind aan hem heb..(zie de foto) maar zodra er weer iets van eten voorbij flaneert is hij soms niet te stoppen dat hij wel eens even een kamertje in moet.... (zie foto..)

Onze Du Du ik mag hen wel, hij is bijzonder...

No comments: