Wednesday 14 March 2007

De kogel is door de kerk (de meeting) en de hagel;

Het was weer een gekke dag wat het weer betreft; een reeks van mooie dagen wordt weer eens afgewisselt met veel regen en hagel en onweer nog wel.....en dan duikelt gelijk weer die temperatuur dus oppassen weer met je body...

Afgelopen woensdag 14-03 was ik bij de meeting (het werkoverleg) aanwezig op uitnodiging van Karen om mijn verhaal te doen waarom ik toch tussentijd Elwyn ga verlaten. Het grootste gedeelte van alle local workers waren aanwezig zodat iedereen gelijk op de hoogte was.
Ik heb hun mijn privesituatie zo goed mogelijk uitgelegt zodat er toch begrip was in het algemeen maar aan de andere kan hopen ze op mijn terugkeer....
Met Ivanka en Keren hou ik contact met de email heb ik afgesproken en blijf tot en met de 29e van deze maand nog werken omdat het dan de laatste dag van de werkweek is om zo nog wat speling over te houden voor mijn vertrek op 1 april...

No comments: