Tuesday 27 March 2007

The casemanagers;

Om toch een indruk te geven van de casemanagers waar ik mee had gewerkt hier een aantal foto's van hen.




Dit is Keren zij had de plaats ingenomen van Rachelli die vanwege persoonlijke omstandigheden was vertrokken.
De nieuwe aanwinst Keren viel bij de groep medewerkers/sters goed, zij is Joods en had toch een andere uitstraling dan Rachelli. Haar persoonlijke betrokkenheid en bewogenheid voor het personeel en de residents stond hoog in het vaandel juist omdat zij het type was die meer de werkplek opzocht dan alleen maar achter het bureau plaats te nemen. Natuurlijk gebeurden die dingen ook in wat normaal was dat hoort bij haar functie... Zij was een sociaal bewogen vrouw die ook persoonlijk belangstelling voor je had.

Hilla was onze de casemanager die ook betrokken was in de begeleiding en opvang van de international volunteers. Daarnaast had ze ook leiding over 3 groepen en dat viel soms zwaar om alles in goede banen te leiden. Ik heb toch persoonlijk een goede tijd met haar mogen ervaren en had best wel met haar te doen. Hila is vanwege persoonlijk omstandigheden sinds een nog niet te lange tijd bij Elwyn vertrokken. Wie haar op gaat volgen weet ik nog niet..?
Ik heb deze foto toch onder de casemanagers geplaatst omdat Ivanka (met de hand in haar zak) hier ook op staat vooraan in het midden naast mij. Ivanka was joods/oekraiense afkomst maar ook een lieve bewogen vrouw en erg betrokken bij de residents etc. Ze had het niet altijd even makkelijk in haar werk om het activiteitencentrum draaiende te houden. Voordat ze daar kwam werken vertelde ze mij was het een Big Mess zoals het achter werd gelaten door de vorige manager maae ze heeft er "echt" weer iets van gemaakt. Haar kantoortje was ook mijn plek en kon er altijd binnenlopen... als die gelegenheid er even was konden we even met elkaar praten over verschillende dingen van het leven. Ik hoop haar terug te mogen zien....

No comments: