Friday 30 March 2007

Mijn tijd zit er (voorlopig) op en ik geniet nog van een aantal mooie zonnige dagen met een aangename temperatuur aan het einde van deze maand hier;

Zo het is vrijdag aan het begin van de Shabbat en de Pesach dat ik rustig ben opgestaan en een lekkere shower heb genomen m'n ontbijtje heb gebruikt en nog even naar de casemanager van mijn middaggroepen ben geweest.
We hebben nog even wat na geevalueert en ik heb haar een mooi boeket bloemen gegeven na een foto in haar office te hebben gemaakt.
We hebben elkaars emails uitgewisselt en houden "contact"...en ze hoopt "werkelijk" op mijn terugkomst ...

Ondanks mijn voorlopige planning in mijn eigen land heeft het me wel gesterkt en bemoedigt dat ik alleen maar positieve reacties van de staff en workers hebben gekregen in het algemeen voor mijn inzet en mijn vriendelijk voorkomen... (ik kan alleen Hem danken..) en rekenen ze op mijn terugkomst dit jaar..!
De Here laat mij wel toch op verschillende manieren zien ondanks dat het in het begin een strijd was door tal van factoren inclusief mijn behoorlijk ziektebed dat ik een hart heb voor de mensen hier in het algemeen zowel Jood als Moslim maar ook anderen in de omgang met hen... Dus ik weet niet wat de nabije toekomst brengen zal en mag.....

No comments: