Wednesday 27 December 2006

Het weer in Israel op dit moment;

Het weer in Israel heeft een winters tintje gekregen, gistermiddag was het begonnen te regenen en wat bleef aanhouden tot het begin van de woensdagochtend. Soms met tussenpoze regende het heel hard met afgelopen nacht ook een behoorlijk onweer. De regen is nu overgegaan in (natte) sneew maar in het noorden van het land met de grens met Syrie is het op het Hermon gebergte behoorlijk blijven liggen, de temperatuur ligt zo rond de 2 graden...morgen zou het nog wat kouder worden...?
Hierbij een paar foto's;


zondag 31-12-2006;

Het is een miezerige dag met wat regen die de sneeuw weer heeft weggespoelt want het is nu wisselvallig. Een aantal local werkers zijn vrij of dat allemaal te maken heeft met de laatste dag van het jaar weet ik niet maar gisteren was het ook weer een officiele feestdag voor de moslims en wordt er een schaap geslacht. De weersvooruitzichten blijven wat wisselvallig met kans ook weer op sneeuw...

1 comment:

Henoch said...

Hi Pieter,

Fijn dat je een goede tijd gehad hebt; heel anders dan hier denk ik. Ik was 1ste kerstdag bij Diana, en mijn moeder was er ook. Ik had voor hen mooie bijbelse platen met een bijpassend vers en wens voor 2007 uitgeprint. Gisteren [2de kerstdag] heeft Martin lekker gekookt, en waren Henk & Lilian met de kinderen gezellig geweest. Met oud en nieuw zijn we weer bij Jaap en Jannette uitgenodigd. Johanna belde mij nog, en die vroeg hoe het met jou gaat. Zij vind dat ze weinig van je hoort; heb je haar hotmail adres? Ik heb ook nog contact met Frits gehad voor de kerstdagen. Heb jij hem ook je Blog gestuurd? Ook heb ik nog gebeld met Roy; hij had een etentje gehad met de bewoners. Ik ga in januari met Mart proberen om de fiets bij hem te brengen. Kleed je goed aan in de kou kerel! Maranatha.