Saturday 17 February 2007

Geestelijke bemoedigingen en een doorn in een het vlees;

Ondanks de dingen waar ik door heen moest voel ik mij geestelijk wel sterker. Dit alles heeft te maken doordat ik met veel Geest vervulde broeders en zusters uit verschillende landen in contact ben gekomen uit verschillende gemeenten. Veelal zijn het Messiaanse christenen vanuit de States en praten we over verschillende dingen zoals je visie en missie voor Israel etc. maar ook over je eigen geestelijk leven en getuigenissen.

Wat mij zelf betreft zit de tegenstander ook niet stil want hij probeert altijd de kinderen van God op 1 van de 2 fronten aan te vallen... (geestelijk/lichamelijk) Ondanks dat ik gelukkig dank zij de Here al weer enige tijd op de been ben en ook weer aan het werk slaat de verkoudheid en neemt het hoesten "weer" toe en ben toch goed gekleedt en bid tot de Ontfermende om bescherming...daarbij komt ook dat er residents zijn die proesten hoesten en je er midden tussen in zit en wie weet wat ze allemaal overbrengen.....

Het weer zal uiteraard ook zijn deel erin hebben omdat het halverwege de dag zo weer kan omslaan, de temperatuur verschillen plegen ook steeds een aanslag op je lichaam...

No comments: