Wednesday 10 January 2007

Hardnekkige virus in Israel kan ernstige gevolgen hebben?

Door gedisciplineert het bed te houden (ongeveer 4dagen) ik kon niet anders knap ik stapje voor stapje weer op.
Ik dank onze Genadige God dat ik bewaart ben gebleven voor erger want ik had misschien toch de symptonen in een lichtere vorm van het virus wat er heerst (wat een aantal residents had getroffen) zoals een infectie van de luchtwegen (bronchieen) (waar ik altijd al gevoelig voor ben geweest als een kleine jongen), pijnlijke ledematen, hoofdpijn, koorts etc.


Het deed mij ook bijzonder goed dat de casemanager mij vertelde dat 4 van de local workers op het punt stonden mij even op te willen zoeken... Het is fijn dat het zo klikt en dat ze me niet echt als een volunteer zien of net een soort uitzendkracht zodat er misschien op je neer wordt gekeken...ook hier dank ik God voor!

No comments: