Sunday 7 January 2007

Bad weather in the first week of january 2007;

Vrijdag 12-01-2007;

Gelukkig ben ik weer wat opgeknapt en had ik gisteren gedeeltelijk de draad weer opgepakt op mijn werk in de ochtend. Het weer is enigzins wat gestabiliseert maar toch viel er vandaag weer een aardig buitje met wat lichte hagel boven Jerusalem.
Het is tot de avond droog gebleven en het ziet er niet naar uit dat er nog iets gaat vallen want er is weer een mooie sterrenhemel...



Zondag 07-01-2007;

Goed ingesmeert met vicks zit ik toch even achter de computer en heb nog een 1/2 dagdeel gewerkt en heb waarschijnlijk een koudje te pakken, Hennie de oudste van de nederlandse volunteers heb even wat aspirientjes gehaalt bij de kliniek van Elwyn die ik alleen "zonodig" slikt. Ik heb het niet zo op met allemaal medicatie.... Pijnlijke boons en lichte hoofdpijn heeft mijn middagwerk moeten afbreken en waar de collega's begrip voor hebben, take rest they say...I see you tomorrow....

Het is vanaf afgelopen vrijdag (06-01-2007) weer gaan regenen met veel wind af en toe onweer en het blijf heel onstabiel....tot zover even.

No comments: